Hrvatske tvrtke na društvenim mrežama

Istraživanje aktivnosti 100 najvećih hrvatskih tvrtki na društvenim mrežama

Istraživanje aktivnosti 100 najvećih hrvatskih tvrtki na društvenim mrežama

U agenciji Quadrans proveli smo istraživanje "Like, Tweet i Share u službi Top 100 tvrtki"  u kojem smo analizirali prisutnost i aktivnost 100 najvećih hrvatskih tvrtki na 6 vodećih društvenih mreža: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Google+ i YouTube. Naše istraživanje pokazalo je da su hrvatske tvrtke najprisutnije na Linkedinu, Facebooku i YouTubeu, a da je ukupno na društvenim mrežama aktivno 78 od 100 najvećih tvrtki. Hrvatski telekom i Vipnet su, prema kriteriju broja fanova, followera i pretplatnika na ovim društvenim mrežama, najuspješnije tvrtke među Top 100, dok su dva najuspješnija brenda, po istim kriterijima, Jana i Dorina.  Analiza je nadalje pokazala da je samo šest tvrtki prisutno na svih šest društvenih mreža. Jedan od rezultata istraživanja je i činjenica da je 25% tvrtki prisutno na samo jednoj društvenoj mreži, a najčešće se radi o Linkedinu. Istraživanje je provedeno u razdoblju od 20. kolovoza do 10. rujna 2015. godine i svi rezultati navedeni u istraživanju odnose se na to razdoblje. Listu Top 100 najvećih tvrtki preuzeli smo iz magazina Lider (Tisuću najvećih, Lider, rang lista za 2014. prema prihodima). U istraživanju smo se fokusirali na analizu korporativnih i brend stranica. 

Cijelo istraživanje

Objava za medije

Pratite nas na

    

Trgovačko društvo upisano je u Sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod matičnim brojem subjekta 02148820, OIB 18040303345

Posjetite nas

Ksaver 215
10 000 Zagreb, Hrvatska
Pronađite na Google map

Temeljni kapital 20 000 kuna, uplaćen u cijelosti. Žiro-račun broj: 2360000-1101926505 kod Zagrebačke banke, Zagreb 

 

 

Kontaktirajte nas

098 / 224 757
info@quadrans.hr

 

 Direktor: Aleksandra Kolarić