Usluge

Svaka organizacija ima svoju priču. Naš je posao da vašu priču uspješno ispričamo vašim kupcima, klijentima, novinarima, lokalnoj zajednici, donositeljima odluka, opinion makerima i svim ostalim dionicima važnim za vaše poslovanje. Od trenutnih kriza, preko svakodnevne medijske komunikacije, do dugoročnog strateškog komunikacijskog planiranja - u svakom od tih područja naša znanja, iskustva i vještine rade za naše klijente.

Strateško komuniciranje i odnosi s javnošću

Komunikacija nije sama sebi svrha. Njezin je cilj pridonijeti ostvarenju vaših poslovnih ciljeva. To se najbolje postiže planiranom strateškom komunikacijom.

 

Strateško komuniciranje je planirano upravljanje svim vidovima vaše organizacijske komunikacije. Ono je kreiranje priče, s učinkovitim porukama, upućene točno pogođenoj publici. Ono sadrži niz taktičkih odluka: zašto razgovarate ili ne, s kime razgovarate, koju priču pričate, kako i kada ćete razgovarati, koji ćete alat i kanale koristiti za razgovora. I jasno, ono određuje i kako ćete mjeriti uspješnost vaše priče i vaše komunikacije. 

Javnosti s kojima pričate mogu se mijenjati kroz vrijeme, no sve one imaju moć utjecati na ostvarenje vaših poslovnih ciljeva. Strateški komunikacijski plan će vam pomoći da pravu poruku prenesete pravim ljudima u pravom trenutku.

U svijetu ovisnom o komunikaciji, vaša organizacija može birati: ili ćete vi upravljati vašim pričama i komunikacijom ili će to činiti drugi.

Odnosi s medijima

Kvalitetni odnosi s medijima ključni su za vašu priču i važan element ugleda i razvoja vaše tvrtke ili organizacije. Medijske priče pomažu u izgradnji povjerenja i šire krug potencijalnih kupaca i korisnika usluga.

Uslugu odnosa s medijima koriste tvrtke, organizacije i pojedinci koji žele uspješno pričati svoju priču u medijima kako bih preko njih došli do svojih javnosti.
Kvalitetni odnosi s medijima temelje se na dvosmjernoj komunikaciji, povjerenju, sveobuhvatnom shvaćanju konteksta, dobrom poznavanju medijskih trendova i razumijevanju industrije i sektora u kojem posluje klijent.
Upravljajte svojom medijskom pričom, gradite je dugoročno, proaktivno komunicirajte s medijima – sve to gradit će vašu reputaciju u javnosti.  

Krizno komuniciranje​

Nije pitanje hoće li vas pogoditi kriza, nego kada će vas pogoditi. Ne postoji tvrtka ili organizacija imuna na krizu, pa tako ne postoji organizacija koja neće zatrebati usluge kriznog komuniciranja. ​

Prije ili kasnije pogodit će vas kriza. To je jedino sigurno. Sve ostalo u toj krizi ovisi o vašim postupcima i odlukama. Tvrtke koje se uspješno nose s krizom, su tvrtke koje su pripremljene za krizu, a kada ona stigne uhvate je za rogove i pogledaju u oči. Takve organizacije ne žive u nadi “možda me promaši” nego proaktivno  kreću u rješavanje krize. A ne postoji kriza koja ujedno nije i komunikacijska kriza. 

U kriznoj situaciji mogu stradati prihodi ili dobit, možete izgubiti klijente, ali gotovo uvijek strada ugled organizacije, najvrjednija imovina koja se ne oporavlja niti lagano niti brzo. 
Procjena stvarnih prijetnji u krizi, brza analiza krizne situacije, predviđanje daljnjih smjerova razvoja krize, sve su to ključni elementi kriznog komunikacijskog savjetovanja. 

Digitalna komunikacija​

Digitalni svijet je svugdje oko nas. Nije pitanje je li vaša tvrtka ili organizacija u njemu prisutna. Jedino je pitanje pričate li vi svoju digitalnu priču ili vašom pričom upravljaju drugi.​

Digitalne komunikacije obuhvaćaju uspostavu kontakata putem web stranice, društvenih mreža, online trgovine, e-maila, Google oglasa, ili na bilo koji drugi način koji koristi internet. Pravilnim korištenjem digitalne komunikacije dolazi do velikog povećanja broja novih potencijalnih kupaca, klijenata ili korisnika, što je odličan način za povećanje prodaje, prihoda i stvaranje prepoznatljivosti Vašeg brenda.

Interna komunikacija

Uspješne tvrtke, snažne organizacije i kvaliteta njihovih lidera najbolje se vidjeti po tome koliku važnost pridaju internom komuniciranju.

Interno komuniciranje je prava neuronska mreža svake tvrtke ili organizacije i prečesto je zanemarena. Informacije koje kolaju tvrtkom moraju biti pravovremene, točne, jasne i svi ih zaposlenici moraju razumjeti te im mora biti jasna njihova uloga u cijelom procesu.

Medijski trening i javni nastupi

Kvalitetan i siguran javni nastup je vještina koja će vam često trebati u poslovanju. Kao i u svim drugim ljudskim aktivnostima tako i kod medijskog nastupa vježba čini majstora.


Trema, nervoza, gubitak misli, nejasne poruke, jezik prekrcan nerazumljivim, stručnim izrazima, govor očišćen od sadržaja – sve su to muke s kojima se mnogi suočavaju kod medijskog nastupa ili kod javnog nastupa. Niste niti prvi niti zadnji s tim problemima. Medijski trening ili trening javnog nastupa namijenjen je upravo vama, a naučit će vas kako jasno i uvjerljivo prenijeti vaše poruke i ispričati vašu priču pred kamerama ili pred publikom. 

U čemu nismo dobri?

Naša agencija nije dobra u podmetanjima, lažima, ucjenama, spinovima, proizvodnji magle ili mućenju vode. Za to nas nemojte zvati. Ukratko,  nismo dobri u ničemu što uključuje bilo koju vrstu obmane ili prevare. Kroz godine rada, uvjerili smo se, na iskustvima drugih, da to nikada ne završi dobro po klijenta.